Monday, June 27, 2016

ggTaxi-i փորձի ու հայկական բիզնեսի պրոբլեմների մասին

Վերջին օրերին ggTaxi-ի շուրջ ձևավորված ինֆորմացիոն ֆոնը մի քանի ցայտուն փաստի մասին է խոսում։

Նախևառաջ, մենք համաշխարհային բիզնես մշակույթից ահագին սովորելու բան ունենք։ Հաղորդակցության հմտություններ, պրեզենտացիաներ իրականացնելու կարողություն և վերջապես բիզնեսի վարման պարզ, բայց շատ կարևոր կարողություն։ Ու սա ոչ թե «գրքային» մոտեցում է, այլ համաշխարհային լավագույն փորձը կիրառելու պարզ կանոն։ Բիզնեսը, ինչպես յուրաքանչյուր ապրող օրգանիզմ, ունի կենսափուլեր։ Մասնավորապես, կա նախնական՝ ստարտափ փուլ, որտեղ ամեն ինչ դեռ նոր է՝ փորձերով համեմված։ Երկրորդ փուլում բիզնեսն արդեն կայուն է, եղանակ ստեղծող, ասելիք ունեցող։ Հետագա փուլերի մանրամասները բաց թողնեմ ու անցնեմ վերջին՝ «սպինօֆֆ» էտապին, երբ աճած կազմակերպությունը հեռանում է մայր-կազմակերպությունից ու առանձին ճնապարհ սկսում։

Հիմա այստեղ ինչ կապ ունի ggTaxi-ին։ Դասական կանոնների համաձայն՝ այս հայկական ստարտափը գտնվում է կայացած բիզնեսի փուլում, որն իրականում ամենապատասպանատուն է, քանի որ քեզ լսում ու հետևում են քեզնից մանրները։ Ամեն քայլ, շարժում, որոշում կարող է կենսական կարևորություն ունենալ։ Թեև համաշխարհային վիճակագրությունը փաստում է, որ ամենամեծ թվով անհաջողություններն ունեն ստարտափերը, բայց ամենացավոտ անկումները տեղի են ունենում առերես խաղաղ՝ կայացած փուլում։ Ահա այսպիսի իրավիճակում էր հայտնվել ggTaxi-ն, երբ ընդամենը 1 պրեզենտացիան բավարար էր՝ գահավիժման համար։ Ափսոս․․․

Էլի որպես ուսումնասիրության առարկա դիտարկելով ggTaxi-ին՝ ևս մի կարևոր բանի մասին խոսենք։ Մենք սարսափելի փոքր շուկա ենք, այստեղ ցանկացած ընկերություն կարող է ռեալիզացվել ընդամենը մի քանի ամսում՝ դե նորմալ պայմանների մասին է խոսքը։ Եվ երբ մեկն արդեն դոմինանտ դեր է ստանում, այդ նորմալ պայմանները ի չիք են դառնում։ Այդ իսկ պատճառով կայունության փուլին հասած ցանկացած կազմակերպություն անում է ամեն ինչ՝ «օլիգարխ դառնալու», այն է՝ շուկայում դոմինանտ մնալու համար։ Եվ ուրեմն, մենք բոլորովին պատրաստ չենք մրցակցության․․․

ggTaxi-ին, չլինելով օրիգինալ պրոդուկտ, կարողացել էր դոմինանտ դեր ստանձնել, սակայն պրիմիտիվ ձեռնարկատիրական գիտելիքի բացակայության պատճառներով սկսեց դիրքերը զիջել դեռ շուկա չմտած մրցակցին։ Թե՛ ggTaxi-ն, թե՛ Яндекс такси-ն նույն հարթակն են կիրառում, սակայն վերջինս իր ֆանտաստիկ ռեսուրսի շնորհիվ կարող է շատ արագ գրավել շուկան։ Սա շատ լավ հասկանում են ggTaxi-ում, նաև նրանց ֆինանսավորողները։ Եվ տղաների պանիկան դրա հետևանքն է։

Երկու հետևություն․մենք ձեռնարկատիրական մտքի զարգացման կարիք ունենք, ինչը թույլ կտա ժամանակին սփինօֆֆ լինել։ 2-րդ. ձեռնարկատիրության համար անհրաժեշտ է մի քիչ կոսմոպոլիտ լինել, հակառակ դեպքում ազգային-լոկալ միտքը թույլ չի տալիս գլոբալ մտածել։

No comments:

Post a Comment