
Հիմա այստեղ ինչ կապ ունի ggTaxi-ին։ Դասական կանոնների համաձայն՝ այս հայկական ստարտափը գտնվում է կայացած բիզնեսի փուլում, որն իրականում ամենապատասպանատուն է, քանի որ քեզ լսում ու հետևում են քեզնից մանրները։ Ամեն քայլ, շարժում, որոշում կարող է կենսական կարևորություն ունենալ։ Թեև համաշխարհային վիճակագրությունը փաստում է, որ ամենամեծ թվով անհաջողություններն ունեն ստարտափերը, բայց ամենացավոտ անկումները տեղի են ունենում առերես խաղաղ՝ կայացած փուլում։ Ահա այսպիսի իրավիճակում էր հայտնվել ggTaxi-ն, երբ ընդամենը 1 պրեզենտացիան բավարար էր՝ գահավիժման համար։ Ափսոս․․․
Էլի որպես ուսումնասիրության առարկա դիտարկելով ggTaxi-ին՝ ևս մի կարևոր բանի մասին խոսենք։ Մենք սարսափելի փոքր շուկա ենք, այստեղ ցանկացած ընկերություն կարող է ռեալիզացվել ընդամենը մի քանի ամսում՝ դե նորմալ պայմանների մասին է խոսքը։ Եվ երբ մեկն արդեն դոմինանտ դեր է ստանում, այդ նորմալ պայմանները ի չիք են դառնում։ Այդ իսկ պատճառով կայունության փուլին հասած ցանկացած կազմակերպություն անում է ամեն ինչ՝ «օլիգարխ դառնալու», այն է՝ շուկայում դոմինանտ մնալու համար։ Եվ ուրեմն, մենք բոլորովին պատրաստ չենք մրցակցության․․․
ggTaxi-ին, չլինելով օրիգինալ պրոդուկտ, կարողացել էր դոմինանտ դեր ստանձնել, սակայն պրիմիտիվ ձեռնարկատիրական գիտելիքի բացակայության պատճառներով սկսեց դիրքերը զիջել դեռ շուկա չմտած մրցակցին։ Թե՛ ggTaxi-ն, թե՛ Яндекс такси-ն նույն հարթակն են կիրառում, սակայն վերջինս իր ֆանտաստիկ ռեսուրսի շնորհիվ կարող է շատ արագ գրավել շուկան։ Սա շատ լավ հասկանում են ggTaxi-ում, նաև նրանց ֆինանսավորողները։ Եվ տղաների պանիկան դրա հետևանքն է։
Երկու հետևություն․մենք ձեռնարկատիրական մտքի զարգացման կարիք ունենք, ինչը թույլ կտա ժամանակին սփինօֆֆ լինել։ 2-րդ. ձեռնարկատիրության համար անհրաժեշտ է մի քիչ կոսմոպոլիտ լինել, հակառակ դեպքում ազգային-լոկալ միտքը թույլ չի տալիս գլոբալ մտածել։
No comments:
Post a Comment